Thursday, July 17, 2008

Het Grote Tetten-onderzoek

Er wordt heel wat gememd over tetten, tieten, borsten, prammen, loezen en memmen, maar wat neemt de Vlaming nu het meest in de mond? Dat was de vraag die op de lippen brandde van de auteur van dit onderzoek. De auteur wenst verder anoniem te blijven.

Voor dit onderzoek werd er een beroep gedaan op de tool ‘Google Trends’ waarmee trends en evoluties in het online zoekgedrag van de mensen in kaart wordt gebracht. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen het het gebruik van de onderzochte worden in zoekmachines, alsook in online publicaties die de zelfde sleutelwoorden bevatten.

Het Grote Tetten OnderzoekKlik hier voor een borst-vergroting!

Uit het onderzoek, dat uitgevoerd werd op 17 juli 2008 en meer dan vier in de tijd terugging, blijkt klaar en duidelijk dat de Vlaming reeds de mond vol heeft met tieten en borsten. Tetten nemen een eenzame derde plaats in. Er is geen enkel haar op het hoofd van de Vlaming dat denkt aan loezen of prammen.

Tieten en borsten vechten een nek aan nek race uit om de eerste plaats. Sinds begin 2004 echter nemen tieten de leiding van het loopje met onze gedachten.

Verder valt vooral op dat de mensen in Vlaanderen vooral VEEL minder over tieten, borsten, loezen of prammen wenst te weten. De interesse in borsten daarentegen lijkt min of meer stabiel gebleven.

Opmerkzaam is dat er in de pers een kennelijk omgekeerde beweging werd geregistreerd. Sinds 2005 en vooral sinds 2006 krijgen tetten en borsten veel zichtbaarheid in de boekskes. Prammen prijken ook weer op de covers van kranten, tijdschrift en magazines. Borsten nemen in de gedrukte pers een vooraanstaande plaats in, maar sinds Martine Tanghe met haar blote tetten in de boekskes verscheen, lijken de tetten weer in verval. Borsten scheren hoge toppen.

Blijkbaar hoe meer er over tetten wordt gelezen, hoe minder interesse er voor bestaat.

Lees ook deel II en deel III van het Grote Tetten Onderzoek.


Lees meer over Tetten:

No comments: